Gratis tool voor taakbeheer. WordPress-plug-in voor teambeheer of zelfs evenement
WordPress Project Manager is een tool waarmee u u en uw team kunt managen. U kunt het gebruiken om uw taken te beheren en projecten op een efficiënte manier af te ronden. U kunt uw prestaties ook volgen door de ingebouwde functie voor prestatierapportage te genereren. Deze interface helpt u de efficiëntie te verbeteren zonder tijd te verspillen. Alternatieven zijn SP ProjeProject Panorama, Project and Document Manager en Kanban voor WordPress.
Met deze plug-in kun je mijlpalen instellen en to-do-lijsten toevoegen. U kunt het toevoegen van taken en het toewijzen van gebruikers vereenvoudigen. U kunt ook einddatums en een timer toevoegen om ervoor te zorgen dat projecten op tijd worden voltooid. Jij en je teamgenoten kunnen opmerkingen toevoegen aan de takenlijst van elk individu. U kunt taken ook als voltooid of onvolledig markeren. Deze WordPress plug-in is beschikbaar in zowel gratis als pro-versies.
Belangrijkste kenmerken
Naast het organiseren van uw projecten, opent deze beheerplug-in een platform om berichten en bijlagen met uw teamgenoten te delen. U kunt ook voor voortgang zorgen in uw workflow door bestanden te delen. Gebruikers ontvangen meldingen via e-mails die hen waarschuwen voor verouderde of aankomende projecten.
Met pushmeldingen kunt u een herinnering ontvangen voor elke actie die u uitvoert, of het nu gaat om het toewijzen van projecten, vermeld worden in een opmerking, het maken van een taak of wijzigingen in de taakstatus. Deze projectmanagementtool maakt virtueel teamwerk bijzonder eenvoudig.
Pro-versiefuncties
De pro-versie van deze plug-in geeft u volledige controle over projecten, inclusief controle wie bepaalde meldingen ontvangt. U kunt taken maken en verplaatsen over de borden. Met de functie Kanban-bord kunt u taken op het dashboard in verschillende fasen bekijken. De timer helpt u bij het beheren van getimede taken en maakt het gemakkelijk om uurbetaalde taken te controleren.
BuddyPress is een functie die teambeheer op alle afdelingen gemakkelijk maakt. U kunt verschillende taken toewijzen aan verschillende teamleden. U kunt taken verdelen die het beste bij u passen en deze aan verschillende werknemers toewijzen.
Beheer uw taken efficiënt
WordPress's Project Manager is ontworpen om van virtueel werk een norm te maken. Deze plug-in helpt u contact te maken met uw team en maakt taakbeheer eenvoudig. WP Project Manager integreert ook met WooCommerce. Je hebt volledige controle over projecten en producten. U kunt ook gebruikersrollen toevoegen, zoals klanten, producten en projecten.
Facturen worden automatisch verwerkt en betalingen worden overgemaakt naar uw account. Door integratie met Slack ontvang je meldingen wanneer er activiteit op je pagina heeft plaatsgevonden.